keskiviikko 19. toukokuuta 2010

I'll be coming home next year.

Näin laulaa Foo Fightersit, mutta mä tuun kotiin jo next week. Hullua, aika on mennyt kuin siivillä ja pikakelauksella ja valovuosissa. Oikeesti haluisin tulla kotiin vasta next year. Kun ostettiin lentoliput kotiin olin tosi innoissani, mutta mitä lähempänä paluu on sitä vähemmän haluan lähteä! Meillä oli eilen viimeiset esitykset, mulla oli vielä tentti Laureaan, alkuviikosta oli kaikki ranskalaiset tentit. Ja nyt kaikki on tehtynä. Ja mun erasmus-kausi alkaa olemaan paketissa. Oon tosi surullinen! Ollaan vielä tämä viikonloppu ja maanantaina tyttöjen kanssa Pariisiin. Ja lauantaina on lento Suomeen. Oon tottakai iloinen, kun näkee kavereita ja perhettä ja pentua taas, mutta lähtö täältä tuntuu silti pahalta.

Eilen esitysten jälkeen mentiin pikniköimään linnan ja kadetraalin lähistölle. Meitä oli aika hyvä lössi paikalla ja istuttiinkin ulkona juomien ja eväiden kanssa nelisen tuntia. Käytiin muun muuassa kuvailemassa suihkulähteessä ja muuta kivaa! Jatkettiin iltaa perinteen mukaan Softiin. Mulle tulee sitäki ikävä! Kotiinlähtöä tehdessä alkoi ymmärtämään, että joillekin ihmisille sanoi jo jäähyväiset. Ja että näitä ihmisiä ei välttämättä näe hetkeen eli vuosiin. Onneksi Nicole ja Elizabeth tulevat molemmat Helsinkiin käymään, Nicole jo parin viikon päästä ja Ellu vähän myöhemmin. Nähään kyllä Elizabeth ja Cahal toivottavasti perjantaina Pariisissa ja vietetään viimeinen ilta jossain kivassa paikassa. Ja mä heräsin tänään kukonlaulun aikaan iha tosta noin vaan kerrankin ku ois saanu nukkuu, perus.

Mutta onneks Suomessa on kesä. Haluun että tästä kesästä tulee hyvä kesä! Suunnitelmissa on ainakin Provinssirock ja Flow, suunniteltiin kyllä Eevan kanssa jo jos lähtis Ilosaareenki. Se ois iha mahtavaa kanssa! Ja paljon puistoilua ja mehujäätä jJa oikei, joudun palaamaan marketin kanssalle, mutta kyllähän se on niin on että pitää olla tyytyväinen että on ees joku duuni. Ja onhan mulle tulossa hyvä harjoittelupaikka. Eli ei tässä pitäs niin hulluna surkutella kuitenkaan! Ja onhan täältä saanut superhyviä ystäviä ja eihän ne minnekään katoa, vaikka täältä lähdetäänki!

Angersin loppuajan ohjelma on ainakin yhdeksän neliön megahinkkaussivous, Carrefour, markkinat, kaljottelua ja pyörimistä ympäriinsä täällä vielä kun kerkee. Koska unohdin eilen fiksuna kameran kotiin, ei tule kuvamateriaalia eiliseltä. Muilla oli kyllä kamera, mutta taitavat nukkua niinku normaalit ihmiset yleensä. Laitan siis muutaman kuvan meidän kahden viikon etelän-reissulta ja muutaman Bretagnesta. MMM tsekatkaa toi naminami-salaatti Marseillesta.

Pusui aka bisous!

Artsie


So, Etelä-Ranskaa. Spotit Nizza, Marseille, Hyeres, Cannes, Monaco.























Jaa, Bretagnee. Me like cake.





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti